Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Πέτρες και βότσαλα ...η γη μας

Καλώς σας βρήκα φίλοι μου!
Επέστρεψα από τις διακοπές γεμάτη όρεξη, έμπνευση και ιδέες,
 Εύχομαι να είστε όλοι μα όλοι καλά!!!
Ένα από τα μέρη που επισκέφτηκα φέτος είναι η καταπληκτική Μήλος με τις απίστευτες και ιδιαίτερες πέτρες πάρτε μια (5) εικόνα..





...νομίζω οτι τα λόγια είναι περιττά μπροστά σε αυτά τα θεϊκά έργα!
  Στην ίδια παραλία ήταν σπαρμένα πολλά πολλά μικρά λευκά και όχι μόνο βοτσαλακια τα εκμεταλλεύτηκα φτιάχνοντας ένα πολύ ιδιαίτερο τασάκι


 ...και για τους μη καπνιστές χρησιμοποιείτε κάπως έτσι.
Ελπίζω να σας αρέσει
Καλη συνεχεια σε οτι κι αν κανετε!!
Φιλιά πολλά πολλά σε όλους!!!!!

24 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα! Τέλεια η ιδέα σου με το τασάκι! Πολύ όμορφες πράγματι οι πέτρες!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως βρεθηκαμε!! Ευχαριστω παρα πολυ για την επισκεψη αλλα και για τα καλα σου λογια1
      Καλη εβδομαδα και σε σενα
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  2. Aλεξανδρα τι τελεια ιδεα?!!!!Μου αρεσε πολυ!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Αναστασια μου! Το τι το χαρηκα αυτο το τασακι λογω το τι ειμαι και καπνιστρια δεν λεγετε! Ξεπλενετε ευκολα και χαιρεσε να το χρησιμοποιεις.
      Φιλια πολλα!!!
      Ααα και παλι ευχαριστω για το βραβειο!!

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικά τα σχέδια της φύσης, αλλά και τα δικά σου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη εβδομαδα Ελενη μου καλως σας βρηκα!
      Σευχαριστω πολυ για το σχολιο σου!
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφες φωτογραφίες και τι όμορφες πέτρες.Κι εγώ έχω μανία με αυτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα!!
      Ευχαριστω για τα καλα σου λογια!
      Οι πετρες κρυβουν μια γοητεια και μια ιστορια, τι να πω..
      Καλη εβδομαδα και καλη συνεχεια!
      Φιλια πολλα!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Αλέξάνδρα!Σέ χάσαμε!!Υπέροχη η δημιουργία σου!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα και καλη εβδομαδα!!
      Ελειπα για διακοπουλες και εχω σαν αρχη να απομακρυνομαι απο τον πολιτισμο γενικα.
      Επεστρεψα ομως και χαιρομαι αφανταστα που σας βρηκα ολους εδω ..στο ατυπο ραντεβου μας.
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  6. καλησπέρα αλεξάνδρα μου και καλά βδομάδα να έχεις!!
    χαίρομαι που ξεκουράστηκες και γύρισες ορεξάτη!!
    η ιδέα για το τασάκι είναι φανταστική!!! ειδικά για τους μη καπνίζοντες!!!!
    μπράβο!!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαριλενα μου!
      Ειναι πολυ ευκολη κατασκευη και με φοβερες δυνατοτητες παραλλαγης.
      Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτές οι πέτρες της Μήλου είναι πανέμορφες ! 'Εχω κι εγώ μερικές στον κήπο μου !!! Το τασάκι σου έγινε πολύ όμορφο! Πολύ πρωτότυπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα γλυκεια μου!
      Εφερα κι εγω ...με καποιες ενοχες μεν ...αλλα τις πηρα.
      Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα! Πολύ όμορφο το τασάκι σου αλλά μου άρεσε πολύ που βρήκες και εναλλακτική για τους αντικαπνιστές _μιας και ανήκω σε αυτούς_! Πολύ έξυπνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα! Χαιρομαι που σου αρεσε και που ανηκεις στους ..αλλους γιατι εγω ακομα ανηκω στους εδω!(καπνιστες). Που θα παει καποια μερα θα περασω στην αντιπερα οχθη.
      Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  9. πανέμορφες οι πέτρες, πανέμορφο και το τασάκι-κηροπήγιο που έφτιαξες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη καλοκαιρινή ιδέα. Θα φτιάξω σίγουρα....με τι τα κόλλησες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ!
      Χρησιμοποιησα 2 κολλες. Πρωτα κολλησα με "logo professional silic" νια φοβερη κολλα που κανει για τα παντα και υστερα το περασα ολο με αρκετα αραιωμενη ατλακολ για εξτρα ασφαλεια αλλα και για να γυαλισει.

      Διαγραφή
    2. Τελικά στην έκλεψα την ιδέα. Εγώ χρησιμοποίησα σιλικόνη και κόλλησαν τέλεια. Έλα μια βόλτα να δεις και να μου πεις.

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ , ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΤΟ ΤΑΣΑΚΙ ΣΟΥ,ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή